ebanner
 
> > ORKOWIE

Wielki Hall


Po wzniesieniu Koszar, Wielki Hall może zostać rozbudowany w Warownię. Warownia pozwala na wybudowanie Ołtarza Burz, Domu Duchów i Bestiarni.

Warownia


Twierdza umożliwia wybudowanie Hodowli Gryfonów. Twierdzę można przekształcić w Zasmek.

Forteca


Po wzniesieniu Ołtarza Burz, Warownia może zostać rozbudowana w Fortecę. Forteca umożliwia wybudowanie Totemu Taurenów, oraz opracowanie ostatnich ulepszeń dla jednostek Hordy.

Orcze Legowisko


Dostarcza żywność co pozwala na zwiększenie maksymalnej liczby jednostek jakie mogą zostać wyszkolone. W środku można umieścić peonów tak aby atakowali wrogie jednostki naziemne i latające.

Ołtarz Burz


Tu można przywołać i ożywiać Bohaterów.

Wojenny Młyn


Służy jako punkt zbiorczy drewna. Można tu także udoskonalić pancerz, broń do walki wręcz, broń dystansową i kolczaste brygady. Opracowane tu udoskonalenia mogą być stosowane przez Piechurów, Łowców Głów, Taurenów, Jeźdźców Wiwerny i Katapulty. Wzniesienie Wojennego Młyna pozwala na budowę Wieży Obserwacyjnej.

Koszary


Podstawowy budynek do budowy wojska. W Koszarach powoływani są Piechurzy, Łowcy Głów i Katapulty. Pozwala na opracowanie siły Bersekera Regeneracji Trolli.

Wieża Obserwacyjna


Osiedla Orków mogą być strzeżone przez Wieże Obserwacyjne, zdolne atakować zarówno jednostki lądowe jak i latające.

Bestiarnia


Szkoli się tu Jeźdźców, Bestii Kodo i Wiwerny. Opracujesz tutaj również ulepszenia: Usidlenie, Ulepszone Wojenne Bębny i Zatrute Włócznie.

Dom Duchów


Dom Duchów pozwala na szkolenie jednostek żucających zaklęcia. Można tu szkolić Szamanów i Znachorów. Tutaj również opracujesz zaklęcia: Tarcza Błyskawic, Żądza Krwi, Pułapka Statyczna oraz Znak Leczenia.

Totem Taurenów


Pozwala szkolić Taurenów. Opracujesz tutaj także umiejętność widzenie.

 
.