ebanner
 
> > RASY

Ludzie


Ludźmi można się szybko rozbudować, bo do jednej budowli można wziąć kilku chłopów. Niektórzy uważają, iż "herosi" ludzi maja najpotężniejsze czary. Chłopi mogą stać się dobrymi obrońcami swojej bazy po prostu, gdy zbliża się wrogie wojsko chłopi zmieniają się w milicje i walczą z wrogą armią. Niestety po wybudowaniu Wieży Obserwacyjnej trzeba ja ulepszyć w Wieże Strażniczą, jeżeli oczywiście chcemy, aby ona strzelała.

Orkowie


Przez wielu uznawana za najsilniejsza rasę, ale czy tak jest? Peoni mogą bronić swojego "miasta" wchodząc do Orczych Legowisk i stamtąd strzelać. Orkowie chodź nie zapowiadają się najlepiej mają bardzo fajne jednostki, którymi bardzo łatwo się gra.

Nieumarli


Jednostki Nieumarlch na swoim trenie jest chyba najtrudniej pokonać z tegoż powodu, iż skażona ziemia przyspiesza odnowę punktów życia. Nieumarli nie muszą mieć dużo jednostek "budowniczych" gdyż jednym akolitą możemy wybudować tyle budynków ile potrzebujemy. Budynki "mieszkalne" są również wieżami, trzeba je tylko ulepszyć. Niestety tylko dwa budynki można wznieść na normalnej ziemi, resztę trzeba wznosić na skażonej ziemi.

Nocne Elfy


Jednostki Nocnych Elfów po walce mogą powrócić do bazy, pijąc wodę ze księżycowej studni odnawiają się im punkty życia, studnie pełnia też role "farm". Drzewa Elfów to chyba najlepsza obrona, po wykorzenieniu budynki mogą walczyć z wrogą armią. Przy budowie niektórych budynków tracimy ognika, jeżeli chcemy oplątać kopalnie to musimy koło niej wybudować Drzewo Życia, a potem musimy poczekać aż Drzewo Życia oplata kopalnie.

 
.